• Wiertło do metalu kobaltowe HRC CO 5,5mm NOMI

Symbol: NEWCO0550X0

Wiertło do metalu kobaltowe 5,5mm HRC CO NOMI do stali tworzyw aluminium

3.27
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 14
Kurier 14
Paczkomaty InPost 14
Kurier (Pobranie) 19
Waga 0.01 kg

Specjalistyczne wiertło do metalu wykonane z niezwykle odpornej na temperaturę stali szybkotnącej HSS CO wzbogaconej o kobalt. Zgodne z normą DIN 338. Dodatkowa powłoka tlenkowa na powierzchni rowków gwarantuje doskonałe odprowadzanie urobku. Doskonałe do wiercenia w twardych materiałach. Wysoka trwałość i twardość oraz wszechstronne zastosowanie sprawia, że sprawdzą się szczególnie dobrze w warsztacie w ręku profesjonalisty. 

 

Dane techniczne:

  • Wiertła spiralne, szlifowane, wyprodukowane zgodnie z normą DIN 338.
  • Materiał: stal szybkotnąca HSS wzbogacona kobaltem o wysokiej odporności na ciepło wytwarzane podczas wiercenia.
  • Średnica wiertła: 5,5 mm
  • Długość robocza: 57 mm
  • Długość całkowita: 93 mm
  • Cylindryczny uchwyt odpowiadający średnicy wiertła.
  • Kąt wierzchołkowy wiertła: 135°. Zapewnia bardzo dobre centrowanie.
  • Kierunek wiercenia: w prawo.
  • Zalecana prędkość obrotowa: 869 obr/min
  • Ilość: 1 szt.
  • Cena za 1szt. (opakowanie zbiorcze zawiera 10szt.)

 

Zastosowanie: do wiercenia w poniżej wymienionych materiałach:

  • stali utwardzonej, stali stopowej i niestopowej, kształtownikach, blachach stalowych,
  • stali nierdzewnej,
  • aluminium,
  • żeliwie,
  • brązie,
  • mosiądzu,
  • miedzi,
  • magnesie,
  • tworzywach sztucznych, m.in. : PP, PE, HDPE, ABS, PS, PA, termoplasty.
  • drewnie i materiałach drewnopodobnych.

Zastosowanie odpowiedniego chłodziwa (chłodzenia) znacznie wydłuża żywotność wiertła. Do wiercenia w stali utwardzonej, stali stopowej, niestopowej, kształtownikach, blachach, aluminium - emulsja lub olej. Do mosiądzu - emulsja. Do stali nierdzewnej - olej. Do tworzyw sztucznych - woda. Żeliwo, brąz, magnes, drewno - bez chłodziwa.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.